مدلهای مختلفی از تبلیغات دیجیتال جهت آگاهی از برند شرکت وجود دارد. در این میان به منظور ایجاد سرنخ فروش و
گوگل می تواند بطور موثری برای خرده فروشان عمل کند ولی در عین حال هیچ ضمانتی برای رسیدن به فروش های زیاد و سرسام آور وجود ندارد.
شما برای موفقیت در تجارت خود باید فروشندگان دیگر را به کنار برانید پس در مورد این فکر کنید که چه چیزی باعث میشود که مشتریان بر روی یک تبلیغ کلیک کنند. عنوان، تصویر یا اینکه متن آگهیتان؟
مواردی که هنگام ایجاد تبلیغ می بایست مد نظر قرار دهید:
تنظیم هدف:
استراتژی کلمات کلیدی:
· درصدد فروش چه کالا و یا خدمتی هستید ؟
· محصول وارداتی، مواد مصرفی، قیمت بالا یا سود بالا و یا محصولی با رقابتی کم و تقاضایی مشخص ؟
در بازاریابی هیچ روش درست یا غلطی وجود ندارد. تنها نکته این است که برخی از این استراتژی ها برای کسب و کار شما نتیجه بخش هستند و برخی دیگر نیستند. به همین دلیل توصیه می شود که در برنامه بازاریابی خود به شکلی هوشمندانه از چندین روش مختلف استفاده کنید و خودتان را به یک روش تنها محدود نکنید. به عنوان مثال ممکن است استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل در کنار بازاریابی رسانه های اجتماعی بتواند نتیجه بسیار مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد. در حالی که استفاده از تبلیغات کلیکی به تنهایی نتواند تاثیر چندانی داشته باشد.
به خاطر داشته باشید که شما با استفاده از
در تبلیغات خود به این نکته توجه کنید که خریداران محصولات شما چه قشری از جامعه محسوب می شوند؛ بدین ترتیب می توانید نوع تبلیغات مناسب تری برای محصولات خود انتخاب کنید و زودتر به هدف برسد.
سهم خود را از تعداد مشتریان از همان ابتدا مشخص نمایید. اگر به تعداد کمی از مشتریان در محله و شهر خود راضی هستید، می توانید روش بازاریابی مناسب آن را به خوبی و با صرف هزینه ای کمتر پیدا کنید ولی اگر بازار هدف شما وسیع تر است، باید تبلیغات متفاوت تری را برگزینید تا بدین ترتیب از هدر رفتن هزینه های خود جلوگیری می کنید.در کنار کالایی که به مشتری می دهید، خدمات خود را افزایش دهید. مشاوره های رایگان و بیان نقاط قوت کالایتان باعث ایجاد حس اعتماد مشتری به شما می شود.
مطمئن باشید نظر سنجی های مداوم، شما را در بالا بردن کیفیت کار و به دست آوردن رضایت مشتری کمک خواهد کرد؛ پس حتماً متوجه شده اید که ااماً صرف هزینه ای بالا برای تبلیغات مطمئناً شما را به هدفتان نمی رساند؛ بلکه کمک گرفتن از کسانی که در امر تبلیغات تجربه ای دارند شما را در انتخاب روش بهتر و هزینه ای کمتر یاری می کند.استفاد از ایده های جدید که کاربران شما را جلب نماید مطمئناً جذاب بوده و توجه را به خود جلب می نماید که مسلماً فقط کسانی که در امر تبلیغات، دستی دارند می توانند آن را در اختیار شما قرار دهند.
بیشتر بدانیم: همه چیز درباره
یکی از عوامل مهم در موفقیت کمپینهای تبلیغاتی بصری، رنگ است. انتخاب درست رنگها، اثرگذاری بالایی در تصمیمگیری مشتری دارد.
تکنیک سخت اما بسیار تاثیرگذار است. علاوهبر نگاه مستقیم نباید از حالات صورت، زبان بدن و نوع ژست افراد در تبلیغات غافل بود چرا که همگی این عوامل روی چگونگی انتقال پیام برند شما اثرگذارند.
نکته تاثیر گذار بعدی در موفقیت تبلیغات بصری، به تصویر کشیدن جمعهای دوستانه است.