تبلیغ در گوگل یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است که به کسب و کار ها اجازه می دهد تا تبلیغات خود را در صفحه نتایج جستجوی گوگل اجرا کنند. تبلیغات دیحیتال تقریبا با نتایج عادی سرچ گوگل یکسان است و تنها تفاوت کلمه کوچک "آگهی" که به رنگ سبز در کنار آدرس سایت نوشته شده می باشد. تبلیغات گوگل در بالا و پایین صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شود.

نکاتی که باید برای افزایش اثربخشی تبلیغات رعایت شود

  • ·         تمرکز بر مخاطب خاص
  • ·         افزایش آگاهی از محتوا در جهت اقدام فوری
  • ·         تقریب صحیح از تعداد مشتریان بالقوه

انواع رسانه‌های جمعی Mass Medium :

  • ·         Newspaper رومه
  • ·         Magazines مجلات
  • ·         Radio & television broadcasts پخش سراسری رادیو و تلویزیونی
  • ·         Films فیلم
  • ·         Stage shows نمایش روی صحنه
  • ·         Websites وب‌سایت
  • ·         Billboards بیلبورد/ آگهی‌نما
  • ·         Posters پوستر
  • ·         Wall paintings نقاشی دیواری
  • ·         Town criers جارچی (داد زن)
  • ·         Human billboards افراد حامل تابلو / پرچم تبلیغاتی
  • ·         Flyers (در زبان عامه به آن تراکت میگویند)
  • ·         Rack cards کارت تبلیغاتی غالبا مقوایی
  • ·         The back of event tickets تبلیغات پشت بلیت ورود به مراسم
  • ·         Cars, taxicabs, buses, trains تبلیغات روی خودروهای عمومی شهری
  • ·         Subway platforms تبلیغات در مترو
  • ·         Bus stop benches تبلیغات در ایستگاه اتوبوس
  • ·         Street furniture تبلیغات بر روی مبلمان شهری
  • ·         Airplanes تبلیغات روی هواپیما
  • ·         In-flight seat-back trays تبلیغات بر سینی پشت صندلی هواپیما
  • ·         Overhead bins تبلیغات روی درب کابینت بالای سر مسافر در راهروی هواپیما
  • ·         Passenger screens مانیتورهای مستقر در محل عبور
  • ·         Skywriting نوشتن تبلیغ در اسمان از طریق دود یا پرچم متصل به هواپیما
  • ·         Shopping carts تبلیغات روی کارت خرید
  • ·         Stickers on fruit in supermarkets برچسب روی میوه‌ها در سوپرمارکت
  • ·         Supermarket receipts  تبلیغ روی کاغذ رسید وجه در سوپرمارکت
  • ·         Coffee cups تبلیغ روی ظرف قهوه
  • ·         Mobile phone screensتبلیغ روی صفحه‌نمایش تلفن همراه (از طریق اپ)

بیشتر بدانیم: درباره آژانس بازاریابی چه می‎دانید؟

 


شرح شغل مشاور تبلیغاتی

  • ·         مشاوران تبلیغاتی پیمانکاران مستقل یا نمایندگان یک آژانس تبلیغاتی هستند که توسط شرکت ها برای ارائه راهنمایی های تبلیغاتی کوتاه مدت یا بلند مدت فراخوانده می شوند.
  • ·         به مشتریان خود مشاوره می دهند و در مورد چگونگی تبلیغ محصولات یا خدمات خود با بودجه مشخص کمک می کنند درآمد داشته باشند
  • ·         قادر به ارائه راه حل های تبلیغاتی خلاقانه برای کمپین های خاص یا استراتژی های درازمدت کلی، بر اساس درک کامل از نیازهای مشتری، اهداف و کالاهای فروش خاص هستند.
  •  
  • ·         مشاوران تبلیغاتی اساسا به عنوان پایه دانش برای اینکه چگونه یک شرکت بتواند به مشتریان جدید برسد یا به فروش کالاهای موجود خود ادامه دهد، خدمت می کنند.
  • ·         مسئولیت ایجاد برنامه های تبلیغاتی راهبردی، نوشتن متن تبلیغات یا خرید فضای تبلیغاتی مناسب را  بر عهده دارند.

چگونه مشاور تبلیغاتی شویم؟

برای تبدیل‌شدن به یک مشاور تبلیغاتی موفق باید این ویژگی‌های شخصیتی را داشته باشید: بسیار خلاق و پرانرژی باشید، داشتن نگرش رقابتی، باانگیزه بودن و داشتن عزت‌نفس از جمله موارد مهم و ضروری است همچنین قابلیت مقابله با اضطراب و درنهایت علاقه داشتن به این حرفه بسیار لازم است. علاوه بر ویژگی‌های شخصیتی نیازمند مهارت‌هایی نیز هستید. برخی از این مهارت‌ها عبارت‌اند از:

  • ·         تخصص در تبلیغات نوع خاصی از محصولات
  • ·         توانایی ارزیابی نیازهای تبلیغاتی
  • ·         توانایی ایجاد کمپین تبلیغاتی
  • ·         توانایی کار در مدت محدود و با بودجه محدود
  • ·         ارائه فوق‌العاده خوب
  • ·         مهارت متقاعد کردن و توانایی انجام کار تیمی و سازگاری سریع با افراد جدید.

اگر قصد دارید تبدیل به یک مشاور تبلیغاتی موفق شوید باید از منطبق بودن این حرفه باعلاقه، مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی خود مطمئن شوید. 

وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ

یک متخصص دیجیتال مارکتینگ برای انجام امور مشاوره بازاریابی می بایست ضمن اشراف برروی تمامی کانال ها و اصول دیجیتال مارکتینگ، پروژه را با صرف کمترین هزینه به بهترین نتیجه برساند.

  • ·         شناخت بازار هدف و مخاطبین کسب و کار شما
  • ·         تسلط کامل به تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • ·         اشراف کامل به روش های دیجیتال مارکتینگ
  • ·         انتخاب درست استراتژی و همکاری با مدیر محصول و خدمات شما

تجربه مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مشاور تبلیغاتی

مشاوران تبلیغاتی در حوزه خاصی از تبلیغات متخصص هستند. این حوزه ممکن است شامل نوعی محصول یا خدمات، بخش صنعت، تکنیک تبلیغاتی، رسانه تبلیغاتی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ یا دیگر حوزه ها باشد.به منظور توسعه این تخصص، مشاوران تبلیغاتی باید حداقل چندین سال قبل از ایجاد کسب و کار مشاوره ای خود، در یک سازمان تبلیغاتی کار کنند. این تجربه‌های عملی به مشاوران تبلیغاتی کمک می کند تا یک شبکه بزرگ از مخاطبین حرفه ای و مشتریان بالقوه داشته باشند.


مجله دیجیتال مارکتینگ ·         ,تبلیغاتی ,تبلیغات ,روی ,یک ,دیجیتال ,دیجیتال مارکتینگ ,مشاوران تبلیغاتی ,مشاور تبلیغاتی ,تبلیغات روی ,تبلیغاتی ·         ,دیجیتال مارکتینگ ·         ,تبلیغاتی ·         توانایی ,·         مشاوران تبلیغاتیمنبع

همه چیز درباره بازاریابی اینترنتی

نقش و وظایف مشاوران تبلیغاتی

بررسی نکات مهم در تبلبغات

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش لوازم یدکی لودر هپکو فن کویل - قیمت فن کویل علوم پایه خرید اینترنتی تابلوسازی دانلود فایل سایت تفریحی لوارا لیموشو Clydesjg83m page زیگ زیگ